BRD se alatura UNICEF in campania Prietenii UNICEF

BRD sustine in perioada 22 octombrie – 23 decembrie campania Prietenii UNICEF, care se va derula in 66 de sucursale ale bancii din Iasi, Constanta, Ploiesti si Oradea, informeaza un comunicat emis de UNICEF Romania.

Scopul acestei campanii este de a convinge clientii BRD – Goupe Societe Generale sa devina Prieteni UNICEF. Astfel, persoanele fizice care detin un cont curent deschis la BRD pot sprijini copiii vulnerabili din Romania si din intreaga lume cu o donatie lunara, fara niciun comision pentru ei sau pentru UNICEF si fara a fi nevoiti sa mearga la banca de fiecare data.

In cele 66 de sucursale ale bancii vor fi prezenti mesageri UNICEF, care pot fi recunoscuti dupa legitimatia stampilata, mapa de prezentare a proiectelor si dupa faptul ca nu cer niciodata bani in numerar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related