IKEA continua campania "Jucariile de plus" prin intermediul careia sustine programele UNICEF si Salvati Copiii

IKEA continua campania "Jucariile de plus" prin intermediul careia sustine programele UNICEF si Salvati Copiii

[UPDATE 2] In cadrul campaniei "Jucariile de plus" de anul acesta, 48.171 de jucarii au fost cumparate de clientii magazinului IKEA din Romania in perioada de desfasurare a actiunii, 4 noiembrie – 29 decembrie. Pentru fiecare jucarie de plus cumparata, IKEA Foundation a donat cate 1 EUR pentru proiecte educationale realizate de UNICEF si Salvati Copiii. Rezultatele campaniei de anul acesta se situeaza sub cele de anul trecut, cand 56.405 EUR au fost donati pentru educatia copiilor. 

Magazinul din Bucuresti s-a clasat pe locul 27 in topul magazinelor cu cele mai mari vanzari de jucarii de plus, in urcare cu 2 pozitii fata de anul trecut (locul 29).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related