Noua campanie de loializare Real: reduceri de pana la 40% pentru produse Braun Premium

Real Hypermarket ofera cumparatorilor reduceri cu pana la 40% la produsele Braun, brand ce apartine Procter & Gamble, pe baza completarii unor carduri bonus primite la casele de marcat. Campania de loializare sustinuta in magazinele Real se desfasoara in perioada 1 noiembrie 2012 - 3 aprilie 2013, conform comunicatului emis de Real Hypermarket Romania.

Pentru fiecare 40 RON cheltuiti in oricare din hypermarketurile Real Romania, clientii – persoane fizice, primesc un autocolant cu un punct bonus, care se lipeste pe cardul primit la casa de marcat. La 15 puncte adunate, ce reprezinta cumparaturi in valoare totala de peste 600 RON, participantii primesc o reducere de pana la 40% la unul dintre cele 9 produse Braun din gama premium aflate in promotie (uscator de par Satin Hair seria 7, placa de intins parul Satin Hair, epilator Silk-epil seria 3, aparat de epilat wet&dry seria 7, aparat de ras 340, fier de calcat 730, storcator de fructe, mixer vertical sau set de periuta de dinti Orab B Triumph Braun 5000).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related