"Tu ce lasi mostenire generatiei viitoare?", noua campanie promotionala de la Grant's

Grant's deruleaza pana pe 23 decembrie campania promotionala "Tu ce lasi mostenire generatiei viitoare?" pentru a transmite faptul ca de 5 generatii reteta blended scotch whisky-ului realizat de William Grant este neschimbata. Astfel, in cadrul campaniei, la cumpararea unei sticle de Grant's (0,7L sau 1L), consumatorii primesc pe loc, de la promoterii prezenti in magazine, un premiu pe care sa il poata lasa mostenire: sticle de Grant's 0,05L, butoni suflati cu argint, seturi de pahare sau rame foto din piele, informeaza un comunicat emis de Atelier Sapte.

Promotia se deruleaza intr-o serie de magazine Carrefour, Real, Cora sau Auchan din mai multe orase ale tarii printre care: Bucuresti, Constanta, Oradea, Brasov, Craiova, Suceava sau Cluj-Napoca. Valoarea totala a premiilor este de aproximativ 60.000 RON.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related