Conferinta Romanian Youth Focus 2012. Ultimele 3 zile de inscrieri.

Conferinta Romanian Youth Focus 2012. Ultimele 3 zile de inscrieri.

Pe 13 si 14 decembrie 2012, la Hotel InterContinental, va avea loc Romanian Youth Focus 2012, un eveniment despre tineri si brandurile ale caror portofolii includ produse sau servicii pentru acest segment aflat in continua miscare. La eveniment vor fi prezentate si dezbatute acele insight-uri care ajuta la o mai buna intelegere a tinerilor, la rentabilizarea costurilor de marketing dedicate segmentului pe care ei il reprezinta, inclusiv a investitiilor in canale relevante pentru comunicarea cu acestia.

Conferinta este structurata in 4 paneluri pe durata celor doua zile in care vor vorbi profesionisti din mai multe zone de expertiza: cercetare de piata, sociologie, psihologie, strategie de marketing, digital media, entertainement, creatie publicitara, publishing: Radu Bogdan (Managing Partner, Brennan Research & Consultants, Initiator si membru al platformei Youth Monitor), Prof. Univ. Dr. Vintila Mihailescu (Seful Catedrei de Sociologie a Facultatii de Stiinte Politice din cadrul SNSPA, Contributor Youth Monitor), Alfred Dumitrescu (Managing Partner, Lighthouse Research & Marketing), Bogdan Theodor Olteanu (Managing Director, Bortun Olteanu), Teo (Stand Up Comedian), Radu Pilat (Managing Partner, Heist Industries), Calin Rotarus (Managing Director, Goldbach Audience Romania), Dan Vatcu (Owner, Quadrant Interactive), Ana-Maria Olaru (Senior Strategic Planner, Cohn&Jansen JWT), Mihaela Alexandru (Qualitative Research Director, 360 Insights), Serban Alexandrescu (Managing Partner, Headvertising), Adrian Preda (Creative Director, MRM Worldwide Romania), Adina Militaru (Head of Marketing, Puma Balkans), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research), Stefan Palarie (Head of Corporate Engagement, Scoala de Valori), Mihaela Stanoiu (Marketing Manager, Samsung Romania), Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo), Andrei Botescu (Pionier Pegas), Eugen Erhan si Tudor Muscalu (Co-fondatori, Fredo & Pid'jin), Adina Antonie (PR Manager, Student din provincie), Vlad Mihai (Freelancer in ilustratie si graphic design) si Sergiu Floroaia (Stand Up Comedian, Partener Sector 7).

Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul conferintei sunt:
•    Profilul tinerilor romani: cine sunt, cum sunt, ce valori au, ce ii motiveaza
•    Puncte de contact si elemente cheie in comunicarea cu tinerii: canale, influentatori, continut relevant pentru acestia
•    Strategii de marketing si de comunicare de succes ilustrate cu studii de caz si cele mai bune practici din diferite domenii: tehnologie, servicii, moda, lifestyle, FMCG.

Ultima zi de inscriere este miercuri, 12 decembrie. Mai multe detalii despre program si inscrieri sunt disponibile pe site-ul conferintei.

Romanian Youth Focus 2012 este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, BIZ, The Industry, TATAIA, HotNews, Piata, Modern Buyer, Zumzi, Retail-FMCG, 360 Revolution, Agrafa, Casa de Traduceri, Business24, Doingbusiness.ro, Ziare.com si Radio Guerrilla. Eveniment recomandat de IAA si UAPR si sustinut de City Grill.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related