Andrei Botescu: Pegas este un experiment social pentru descatusarea unor amintiri pozitive

Andrei Botescu: Pegas este un experiment social pentru descatusarea unor amintiri pozitive

"Cu cativa ani in urma, amintindu-mi de copilarie, incercam sa imi gasesc o bicicleta Pegas. Se intampla dupa ce mai multe biciclete pe care le-am avut mi-au fost furate, si atunci am zis ca vreau ceva care sa fie cool, dar in acelasi timp sa nu atraga atentia hotilor. Am luat intai contact cu fabrica, insa mi s-a spus ca nu se mai produc de mult timp, ca a fost dezafectata linia de asamblare si productie. Atunci m-am gandit sa refac brandul Pegas si sa-l readuc consumatorilor, mai ales ca observasem ca exista o piata second hand foarte dezvoltata", spune Andrei Botescu (Pionier Pegas) despre scanteia care a facut ca astazi sa avem un Pegas "reinviat".

Despre ceea ce inseamna Pegas, cum a inceput noul brand, canale de distributie, piata velo si planuri de viitor ne-a povestit Andrei la SMARK TV.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related