[SMARK TV] Vintila Mihailescu: Ce ar trebui sa stie brandurile si agentiile despre tinerii romani

[SMARK TV] Vintila Mihailescu: Ce ar trebui sa stie brandurile si agentiile despre tinerii romani

Un studiu de cercetare derulat de Discovery privind tinerii de sex masculin din Europa a aratat ca 26% dintre ei se incadreaza in categoria Pressured Providers, adica acele persoane care simt o frustrare cauzata de imposibilitatea de a impaca cele 3 mari valori din viata lor: familia, profesia si prietenii. Interesant este faptul ca, in Romania, procentul de Pressured Providers in randul tinerilor este mult mai mare, de 72%. Despre aceasta categorie de tineri, dar si despre aspectele de care un brand sau o agentie ar trebui sa tina cont atunci cand comunica cu tinerii ne-a vorbit Prof. Univ. Dr. Vintila Mihailescu (Seful Catedrei de Sociologie a Facultatii de Stiinte Politice din Cadrul SNSPA, colaborator Youth Monitor) in cadrul evenimentului Romanian Youth Focus 2012, derulat sub umbrela SMARK KnowHow.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related