Barometrului de Incredere a Consumatorului: Increderea romanilor in 2012, cele mai ridicate valori de la debutul crizei

Potrivit Barometrului de Incredere a Consumatorului realizat de GfK in luna decembrie a anului trecut, anul 2012 a adus cele mai mari cote de incredere in randul populatiei de la declansarea crizei economice pana in prezent. Astfel, indicele general masurat a atins o medie anuala de -37, fata de -54 cat se inregistra in 2010, informeaza un comunicat emis de GfK Romania.

Peste 50% dintre persoanele intervievate declarau luna trecuta ca situatia financiara a familiei lor este mai dificila decat in urma cu 12 luni, in timp ce 10% considerau ca aceasta s-a imbunatatit. Cu privire la perspectivele financiare, 28% dintre respondenti au declarat ca acestea se vor inrautati, insa numarul pesimistilor este in scadere fata de 2010, atunci cand peste jumatate din populatie avea asteptari sumbre. Daca numarul pesimistilor a scazut, a crescut numarul optimistilor, ajungand acum la 21%, cu 6 procente mai mare fata de decembrie 2010 si 2011.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related