Cazul DermaStyle: dezvoltarea si promovarea unui business in domeniul medical-cosmetic

Cazul DermaStyle: dezvoltarea si promovarea unui business in domeniul medical-cosmetic

De la tratarea acneei, chirurgie plastica si pana la metode avansate de vindecare a cancerului cutanat, clinica DermaStyle este dedicata sanatatii pielii, prin toate activitatile care se desfasoara aici. Centrul de sanatate a pielii a fost infiintat de Dr. Mihaela Leventer in anul 2000 si a venit ca o dezvoltare a primului cabinet dermatologic deschis de catre medic in 1996. Inca de la inceput, compania s-a bazat pe filosofia "O piele perfecta este o piele sanatoasa".

Membru fondator si manager al clinicii, medicul primar dermatolog Mihaela Leventer are peste 20 de ani de experienta in domeniu, imbogatiti de cursuri si titluri internationale. In acelasi timp, este fondator al Societatii Romane de Medicina Estetica si Dermatologie Cosmetica si Chirurgicala. Pe parcursul unui an, clinica pe care o conduce are peste 10.000 de pacienti, iar cele mai frecvente interventii realizate aici sunt operatiile pentru alunitele cu probleme si tratamentele bolilor de piele care necesita folosirea de aparate speciale (lasere, UV si alte tehnologii). In ceea ce priveste zona estetica, cele mai solicitate servicii sunt injectiile cu toxina botulinica, substanta folosita pentru atenuarea ridurilor sau tratarea transpiratiei excesive, si acid hialuronic, folosit pentru mentinerea elasticitatii si tonicitatii pielii. Cat despre cele mai frecvente interventii , acestea sunt operatiile estetice: marirea de sani si blefaroplastia laser, ce corecteaza aspectul de "ochi cazuti" prin eliminarea excesului de piele din aceasta zona.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related