Studiu GfK: Climatul de consum in Europa si SUA in T4 2012

Concluziile studiului GfK privind climatul de consum din Europa si SUA in T4 2012 pozitioneaza Romania printre cele mai pozitive tari europene in privinta celor 3 indicatori analizati: asteptarile privind starea economiei, asteptarile privind veniturile si dorinta de cumparare, informeaza un comunicat emis de GfK Romania.

Astfel, din cele 12 tari europene analizate, cea mai buna valoare a asteptarilor privind starea economiei s-a inregistrat in Romania (-8,7 puncte, in urcare fata de -20,4 puncte in T3). Romanii sunt urmati de germani (-17,6 puncte) si bulgari (-20,8 puncte). Cea mai scazuta valoare se inregistreaza in Spania (-52,6 puncte).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related