Evolutia Orange Romania in 2012 si asteptarile companiei pentru 2013

Reprezentantii Orange au raspuns intrebarilor SMARK despre evolutia pietei de telefonie mobila din ultimul an si care sunt obiectivele companiei pentru noul an.

In 2012, rata de penetrare a telefoniei mobile in Romania a fost de 120%, intr-o piata in care erau 23 de milioane de cartele SIM active. In acelasi an, Orange a fost lider de piata pe segmentul PrePay si pe parcursul anului trecut a regandit oferta de abonamente, in functie de nevoia de comunicare a clientilor. Cat priveste serviciile de Internet, reprezentantii companiei spun ca 30% dintre utilizatorii din Romania au in acest moment un smartphone, iar internetul mobil si dispozitivele inteligente au in continuare un trend ascendent.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related