Heidi atrage consumatorii in magazinul concept cu cea mai mare inima de ciocolata din Romania

Sambata, 9 februarie, Heidi prezinta o inima de ciocolata de aproximativ 2 metri patrati in magazinul concept al producatorului, ChocoWorld, anunta un comunicat Rogalski Grigoriu.

Pentru crearea inimii s-au folosit 475 de kilograme de ciocolata, echivalentul a aproximativ 4.750 de tablete Heidi. Cu un consum mediu anual de sub 2 kilograme de ciocolata per cap de locuitor, cantitatea folosita reprezinta, de asemenea, consumul anual de ciocolata a 280 de romani.

"La Heidi Chocolat, nu stim daca dragostea trebuie sarbatorita intr-o singura zi sau perioada a anului. Cu toate acestea, Sfantul Valentin este un pretext bun pentru a-ti indeplini mici capricii. Astfel, le oferim consumatorilor Heidi posibilitatea de a face dedicatii de ciocolata catre cineva drag, scriind un mesaj pe cea mai mare inima de ciocolata din Romania. In acelasi timp, vor putea sa beneficieze de multe alte surprize dulci pe care le-am pregatit pentru ei in Heidi ChocoWorld", a declarat Ioana Suciu (Director Comunicare Heidi Chocolat).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related