Ce au cumparat utilizatorii din reteaua 2Parale cu ocazia Valentine’s Day

Vanzarile retelei 2Parale au crescut in perioada 8 – 14 februarie cu 57% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, informeaza un comunicat emis de reteaua de afiliere. Ziua in care cumparatorii au fost cei mai activi, realizand cele mai multe cumparaturi, a fost marti, 12 februarie, cu doua zile inainte de Valentine’s Day. Fata de anul trecut, numarul de magazine online inscrise in 2Parale a crescut si el, de la aproximativ 120 la 230.

In topul categoriilor cu cele mai mari evolutii la nivel de vanzari cu ocazia Zilei Indragostitilor s-au aflat produsele disponibile in magazinele online de cadouri (+550% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut), ceasurile (+155%) si lenjeria (+77%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related