Romtelecom si Eventim ofera un nou canal de suport si rezervare de bilete

Prin intermediul unui parteneriat, Romtelecom si Eventim vor oferi incepand cu aceasta saptamana un nou canal pentru informatii despre evenimentele din reteaua Eventim si rezervari de bilete, cu ajutorul unui call center Romtelecom deja existent, informeaza un comunicat emis de Gala PR. Astfel, consumatorii vor putea apela numarul 1951 (disponibil din orice retea fixa sau mobila) pentru serviciul Romtelecom "Informatii Diverse".

In prezent, biletele Eventim sunt disponibile prin magazinele Germanos, Orange, Vodafone, Domo, librariile Humanitas si Carturesti si online, pe site-ul companiei.

"Prin natura serviciului nostru, oferim distractie, relaxare, moduri de petrecere a timpului personal, cel mai important timp pentru fiecare dintre noi. De aceea, trebuie sa gasim metode adaptate pentru a oferi optiuni facile, dialog deschis, o legatura cat mai stransa cu publicul. Partenerii nostri strategici ne ajuta si ne sustin in acest demers", a declarat Valentin Vasiloiu (Director Executiv, Eventim Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related