Marius Iurian (Transart) despre TPOS, un nou instrument de planificare, monitorizare si masurare a eficientei promotiilor

Marius Iurian (Transart) despre TPOS, un nou instrument de planificare, monitorizare si masurare a eficientei promotiilor

In cadrul evenimentului Trade Marketing Congress, Marius Iurian (Managing Partner, Transart) a prezentat TPOS (Trade Promotion Optimization System), un instrument care se adreseaza companiilor care activeaza in domeniului bunurilor de larg consum si care este dedicat departamentului de trade marketing. Tool-ul asigura suport pentru planificarea, monitorizarea si analiza eficientei campaniilor promotionale, coreland datele detinute de companie cu cele din studiile despre piata.

TPOS foloseste atat date interne, cele detinute de companie, care provin din sistemul ERP, CRM, din sistemul de supply chain, dar si date externe care provin de la companiile de cercetare, precum Nielsen. Tool-ul centralizeaza si date care provin de la forta de merchandising sau agentii catre care a fost externalizata activitatea de merchandising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related