Oportunitati de crestere in retail si 5 noi tipologii de shopper in Romania

Oportunitati de crestere in retail si 5 noi tipologii de shopper in Romania

Desi piata de retail a scazut semnificativ in ultimii ani, datele de acum arata tendinte de crestere si posibilitatea ca valoarea pietei sa ajunga in 2015 la cea din 2008. Cum isi poate reveni sectorul de retail, intr-o perioada in care consumatorii sunt cu un pas inaintea companiilor si gasesc solutii care sa le aduca economii? In cadrul primului panel al evenimentului Retail Revolution, orzanizat de Biz, Mihnea Radulescu (Senior Project Manager , Roland Berger Strategy Consultants) si Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research) au aratat adevaruri despre shopping-ul actual, care pot ajuta companiile in aplicarea strategiilor de retail inteligent.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related