Activari Guinness in 85 de puburi din tara, cu ocazia St. Patrick’s Day

In perioada 7 – 17 martie, cu ocazia St. Patrick’s Day, Guinness organizeaza campania promotionala "Paint the Town in Black", in urma careia sunt premiati cei care tin "postul negru Guinness", adica beau minimum 3 pinturi de bere Guinness. In acelasi timp, in weekendul 15 – 17 martie, brandul de bere sarbatoreste St. Patrick’s Day cu activari-surpriza in cele mai mari puburi din Romania, anunta un comunicat GolinHarris.

In cele 10 zile ale campaniei „Paint the Town in Black”, Guinness deruleaza o serie de activari in 85 de puburi partenere din tara. Pentru un pint de bere baut, participantii primesc un trifoi, completeaza cardul de promotie, iar la 3 trifoiuri primesc un pint, un CD cu muzica irlandeza sau una dintre palariile Guinness. Folosind cardul de promotie, participantii intra in tragerea la sorti pentru o excursie in Dublin de doua persoane, un pelerinaj in puburile din capitala irlandeza, organizat cu ocazia Arthur Guinness' Day (septembrie 2013).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related