Studiu Rogalski Grigoriu: 9 din 10 consumatori au discutat despre criza carnii de cal

In urma aparitiei problemei carnii de cal etichetata ca fiind de vita, ajunsa sa fie cunoscut de 97% dintre consumatori, 1 din 2 romani declara ca are mai putina incredere in originea carnii cumparate si ca si-a schimbat alegerile legate de consumul de carne. Datele au fost obtinute prin intermediul studiului “Criza carnii de cal fata in fata cu consumatorul roman”, realizat de Rogalski Grigoriu Public Relations.

Rezultatele cercetarii desfasurate de agentia de relatii publice arata ca 14,26% dintre romani spun ca au ales sa cumpere in aceasta perioada mai multa carne de pui ambalata, provenita de la producatori cunoscuti. In acelasi timp, 7.75% dintre respondenti au declarat ca nu au mai cumparat carne de vita deloc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related