Intesa Sanpaolo Bank sustine campania "Romani pentru o lume"

Intesa Sanpaolo Bank este sponsor al campaniei "Romani pentru o lume" ce promoveaza mari personalitati romanesti si incurajeaza tanara generatie sa-si urmeze visul, informeaza un comunicat emis de companie.

Campanie este initiata de Fundatia Sergiu Celibidache si cuprinde 3 etape. In prima etapa, derulata pana in luna martie a acestui an, au fost promovate valorile Romaniei care si-au pus amprenta asupra culturii mondiale, precum Mircea Eliade, Emil Cioran, George Enescu, Nicolae Grigorescu, Edward G. Robinson, Jean Negulesco si Sergiu Celibidache.

In cea de-a doua etapa, care se va derula pana in luna iunie, vor fi sustinute valorile contemporane: Marcel Iures, Alex Rotasu, Alexandra Nechita, Dorotheea Petre, Vladimir Cosma, Alexandru Tomescu, Ada Condeescu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related