Campania Jucariilor de Plus: Donatii de 48.171 EUR pentru copiii din Romania

Intre 4 noiembrie si 29 decembrie 2012, IKEA Foundation a derulat impreuna cu Salvati Copiii Romania si UNICEF campania Jucariilor de Plus, in cadrul careia a fost donat cate 1 EUR pentru fiecare jucarie de plus cumparata din magazinul IKEA. In total, au fost cumparate 48.171 de jucarii, iar banii stransi vor fi folositi in proiecte educationale, anunta un comunicat The Practice.

Anul trecut, campania Jucariilor de Plus a adunat la nivel international 9,3 milioane EUR, iar pentru angajatii IKEA a fost lansat programul IWitness, care le ofera posibilitatea de a se intalni cu familiile care au primit ajutor in urma campaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related