FashionUp se extinde pe piata din Ungaria

Dupa ce anul trecut a deschis un magazin online in Bulgaria, FashionUp Online Mall se extinde acum pe piata din Ungaria, informeaza un comunicat emis de Copliment Media. Magazinul online FashionUp din Romania a fost lansat in 2009 si prezinta peste 600 de branduri nationale si internationale de imbracaminte, incaltaminte, accesorii, parfumuri si decoratiuni. In Bulgaria, dupa 8 luni de la lansare, site-ul a ajuns la 400.000 de vizitatori lunar si 10.000 de clienti.

„[...] Aceste rezultate ne-au confirmat strategia de extindere regionala si, prin urmare, lansam FashionUp.hu pentru piata din Ungaria, o alta piata intracomunitara din proximitatea Romaniei. Avantajele noastre regionale sunt pe de o parte legate de gama foarte diversa de produse de moda si accesorii la cele mai bune preturi, cat si logistica simpla si eficienta catre aceste tari vecine cu Romania. Astfel, pentru un client din Ungaria sau Bulgaria, conditiile de vanzare sunt la fel ca pentru un client din Romania. Potentialul pietei din Ungaria este in plus mai ridicat decat cel al pietei din Bulgaria, atat ca populatie, cat si ca disponibilitati de venit pentru produse de moda si accesorii. Demersul nostru este, bineinteles, sustinut regional si de partenerii nostri importanti, atat furnizorii, cat si bancile si firmele de curierat, asa ca suntem increzatori in rezultate excelente si in Ungaria si ne uitam deja spre urmatoarele piete din regiune”, a declarat Alin Stanciu (CEO, Fashion UP).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related