CALL FOR PAPERS pentru Marketing Research Conference 2013

CALL FOR PAPERS pentru Marketing Research Conference 2013

Pe 15 si 16 mai 2013, SMARK KnowHow organizeaza cea de-a patra editie a evenimentului Marketing Research Conference dedicat industriei locale de research, singurul de acest gen din Romania. Tema editiei din acest an este shopper marketing. Incepand de astazi, 11 aprilie, pana vineri, 19 aprilie, pot fi trimise propuneri de subiecte si prezentari legate de tematica evenimentului pe adresa [email protected].

Alegerea temei din acest an a fost determinata de interesul companiilor, care este foarte mult indreptat catre intelegerea cumparatorilor si pe concentrarea activitatilor cat mai aproape de punctul de cumparare. In cadrul evenimentului se vor puncta cateva aspecte esentiale pentru strategiile de marketing ale brandurilor, pornind de la schimbarile in comportamentul de consum din ultima perioada pana la schimbarile in comportamentul de cumparare si modul in care cercetarea de piata le poate transforma in informatii valoroase pentru branduri.

Pentru a acoperi cat mai divers aceasta tematica, invitam cu aceasta ocazie reprezentantii din departamentele de marketing si cercetare de piata ale brandurilor, agentiile de cercetare de piata, specialistii in strategie din agentii de creatie, media si digital, precum si jurnalistii, sociologii, consultantii in strategie de marketing si pe toti cei care au expertiza relevanta in domeniu sa trimita propuneri de continut pe adresa [email protected], pana la data de 19 aprilie 2013.

Cele mai interesante propuneri trimise vor fi introduse in programul conferintei Marketing Research Conference 2013. In cadrul procesului de selectie, vor avea prioritate propunerile care abordeaza oricare dintre urmatoarele teme:

- Noi trenduri de consum si identificarea barierelor de achizitie

- Modalitati de identificare a tipologiilor de consumatori si a unor audiente valoroase

- Influenta scaderii loialitatii consumatorilor asupra metodologiilor de cercetare

- Importanta studiilor etnografice si observationale in shopper marketing

- Noi tehnici de cercetare si instrumente de observare si influentare a comportamentului de cumparare

- Generarea de consumer engagement – prin canale digitale sau traditionale

Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, neincluse in aceasta lista, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.

SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate.

Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.

SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, prin intermediul ei fiind creata o platforma complexa de informare si consultanta in domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare sindicalizate.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related