URSUS Breweries isi extinde gama de produse cu URSUS Cooler, mix de bere si limonada

URSUS Breweries a lansat URSUS Cooler, un nou produs pe piata mixurilor de bere din Romania. Produsul este disponibil in doua variante: cu alcool – bere in proportie de 40% si limonada in proportie de 60%, dar si fara alcool. Este astfel primul brand romanesc din segmentul mixurilor de bere care ofera si varianta fara alcool, anunta un comunicat GRAFFITI PUBLIC RELATIONS.

URSUS Cooler se afla pe piata de la inceputul lunii aprilie, in ambele variante, la sticle si doze de 0.5 litri, in retail si HoReCa.

"Cererea consumatorilor pentru produse cat mai variate, care sa raspunda stilului lor de viata dinamic, a determinat extinderea gamei cu noul URSUS Cooler. Ne adresam persoanelor active carora le propunem sa aiba o vara cu adevarat antrenanta si racoritoare. [...] Este un produs diferit in primul rand pentru ca beneficiaza de calitatea recunoscuta URSUS, dar si prin atitudinea proaspata, plina de viata pe care o promoveaza. Ursus Cooler fara alcool este prima lansare de acest fel in aceasta categorie, astfel URSUS continuand o traditie indelungata de inovatii in piata berii din Romania. Ne asteptam ca segmentul mixurilor de bere sa continue pe un trend ascendent, iar noul produs URSUS Cooler, in ambele variante - cu si fara alcool - sa aiba o contributie importanta in evolutia pietei", a declarat Mihai Barsan (Vice Presedinte Marketing, Ursus Breweries).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related