Cum si-a activat Dorna consumatorii in campania "Natura esti tu"

Cum si-a activat Dorna consumatorii in campania "Natura esti tu"

Dorna a derulat incepand cu 16 martie campania de comunicare “Natura esti tu” in cadul careia a invitat consumatorii sa redescopere natura si instinctele naturale care traiesc in ei, prin activari in-store cu hostess-e, acrobati imbracati in leoparzi si decoruri interactive, informeaza un comunicat emis de Coca-Cola Hellenic Romania.

Campania a fost pusa in scena la intrarea in magazinul real,- din AFI Palace Cotroceni, unde pe podea au fost proiectate animatii cu flori, apa si blana de leopard. In functie de locul in care paseai, florile se dispersau, apareau pete de leopard, iar apa isi schimba cursul. Au fost folosite si sunete de fundal precum ciripitul pasarilor, susurul apei si zgomotele produse de animalele de prada, pentru a completa experienta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related