45.000 EUR, investitia Mathilde pentru primul magazin deschis in Bucuresti

45.000 EUR, investitia Mathilde pentru primul magazin deschis in Bucuresti

Din 24 aprilie, Mathilde, brand romanesc de haine, isi extinde reteaua de magazine din tara prin inaugurarea primei reprezentante din Bucuresti, cu o investitie in valoare de 45.000 EUR.  Reprezentantii companiei estimeaza ca investitia va fi amortizata in 3 ani si va aduce un plus de 15% cifrei de afaceri din 2013, in comparatie cu 2012, anunta un comunicat 4 ACE - pr&publicity.

"Dupa 9 ani de experienta, timp in care am imbracat frumos si autentic romancele cu personalitate din toata tara, facem un pas in fata in strategia de business, investind in comertul stradal din Bucuresti. Am ales in 2013 cea mai mare piata a fashion-ului din tara pentru ca am ajuns la maturitatea evolutiei brandului, iar cresterea organica a business-ului ne permite sa privim viitorul cu optimism", declara Razvan Ghesea (Director Mathilde).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related