[Brands & Communities 2013] Comunitati care mai de care, sustinute de consumatori

[Brands & Communities 2013] Comunitati care mai de care, sustinute de consumatori

Chiar daca la Brands & Communities 2013, eveniment SMARK KnowHow, urma sa aflam rezultatele unor studii despre atitudinea consumatorilor fata de diverse comunitati, n-am putut sa asteptam pana pe 24 si 25 aprilie. Cu doua zile inainte de eveniment, am iesit pe strada sa vedem din ce comunitati fac parte consumatorii. Domnul care a implinit 50 de ani de cand este sahist in Cismigiu si fana Justin Bieber inca din 2009 sunt doi dintre cei care ne-au raspuns la intrebari.

29 de speakeri au fost prezenti la conferinta Brands & Communities 2013, unde s-a discutat despre rolul comunitatilor in viata brandurilor si influenta pe care o pot avea brandurile in comunitate. Marketeri, publicitari si creatori de continut pe internet au prezentat propriile strategii de construire a unei comunitati sau de asociere a unui brand cu o comunitate pre-existenta.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related