Marketing Research Conference 2013 - Shopper marketing. Ultimele zile de inscrieri

Marketing Research Conference 2013 - Shopper marketing. Ultimele zile de inscrieri

Au mai ramas 7 zile de inscrieri la Marketing Research Conference 2013 – Shopper marketing, un nou eveniment SMARK KnowHow adresat profesionistilor in marketing si comunicare din Romania, care va avea loc pe 15 si 16 mai 2013.

Tema de anul acesta a conferintei este shopper marketing si a fost determinata de interesul crescut al companiilor fata de intelegerea comportamentului de cumparare si pe concentrarea activitatilor de marketing ale brandurilor cat mai aproape de punctul de cumparare.

Conferinta este structurata in doua zile de prelegeri sustinute de 20 de vorbitori locali si internationali, completate de un seminar despre tehnologii inovatoare de cercetare in shopper marketing, moderat de Marek Kempka (Director Shopper Technology Europe, Nielsen) in prima zi a conferintei. In cadrul workshop-ului vor fi testate tehnologiile de mobile eye tracking si virtual shopping si se vor da exemple de folosire a datelor colectate in tactici de shopper marketing. De asemenea, vom vedea cum se poate masura comportamentul de cumparare in magazine si cum se pot stabili obiectivele de cercetare in raport cu obiectivele de business.

Prezentarile vor acoperi subiecte variate precum:  

- Modalitati de identificare a tipologiilor de consumatori si a unor audiente valoroase

- Tipologii de consumatori in contextul actual cu accent pe: obiceiuri de cumparare, utilizare a gadget-urilor, comunicare personalizata, word of mouth si social media

- Identificarea de insight-uri ale consumatorilor la raft legate de arborele decizional

- Metodologii noi de monitorizare si evaluare a intregului proces de luare a deciziei de achizitie

- Generarea de consumer engagement prin media si impactul fiecarui canal media asupra generarii de engagement

- Cele mai prezente pattern-uri de cumparare online si moduri prin care pot fi abordati cumparatorii in functie de specificul lor

Ultima zi de inscriere este marti, 14 mai. Mai multe detalii despre subiectele abordate, program si vorbitori sunt disponibile pe site-ul conferintei.

Partener de know-how al Marketing Research Conference 2013 este Starcom MediaVest Group.

Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Casa de Traduceri, iar creative food provider este frufru. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24-FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV, Doing Business, IAA, UAPR si Radio Guerrilla.

Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania premiata la Cannes, dar si alte festivaluri precum Eurobest, Ador, Portoroz, Effie si Webstock. Cu o experinta de mai bine de un deceniu in industria romaneasca de comunicare, agentia enumera totodata specializari diverse ale departamentelor si oamenilor sai precum Consumer Understanding, Inovatie, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related