SEAT Leon ofera un test drive prelungit in campania “Idila de weekend”

SEAT Leon, cel mai nou model SEAT din Romania, a lansat o campanie de promovare care cuprinde un spot TV, precum si o aplicatie de Facebook prin care utilizatorii pot castiga un drive test prelungit, realizata de Interactions.

Odata intrati in aplicatie, utilizatorii trebuie sa aleaga un prieten cu care sa vrea sa mearga in calatorie si sa completeze formularul cu datele personale pentru a intra in concurs.

Pe parcursul acestei zile, promovarea aplicatiei se face prin formatul LOX (Log-Out Experience), care vizeaza userii care se delogheaza de pe Facebook la finalul sesiunii. SEAT este primul brand din categoria auto care utilizeaza aceasta facilitate, precizeaza Thinkdigital Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related