Tinerii romani: ce-si doresc si de ce au parte

Tinerii romani: ce-si doresc si de ce au parte

Poate vi s-a intamplat sau chiar vi se mai intampla inca sa primiti haine de la parinti. Dupa atatia ani va cunosc gusturile? Probabil ca aceasta este o problema intalnita cel mai adesea la tineri, asa ca ne-am hotarat sa-i intrebam ce haine isi doresc si ce primesc de la parinti de fapt, care este masina lor preferata si cand cred ca isi vor vedea numele pe talonul masinii respective, dar si despre discrepanta intre telefoanele pe care le vor si cele pe care le au in buzunar acum.

Exista diferente sesizabile intre consum si cumparare in cazul tinerilor, din cauza veniturilor proprii mici sau chiar inexistente, sau dependentei financiare de familie. Despre cat de mari sunt aceste diferente si despre categoriile de produse in achizitia carora tinerii se implica cel mai putin ne-a povestit Alexandru Dincovici (Senior Qualitative Researcher & Market Anthropologist, Brennan Research & Consultantsaici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related