2.6 trilioane USD, valoarea cumulata a brandurilor incluse in Topul BrandZ

2.6 trilioane USD, valoarea cumulata a brandurilor incluse in Topul BrandZ

Millward Brown a anuntat rezultatele din 2013 ale Topului BrandZ, al celor mai valoroase 100 de branduri globale, comandat de WPP si realizat de Millward Brown Optimor. Valoarea combinata a Topului 100 a crescut cu 77% din 2006. In prezent, brandurile din clasament au o valoare cumulata de 2.6 trilioane USD, anunta comunicatul companiei de cercetare.

 

Cateva dintre concluziile raportului din acest an:

Apple ramane lider in top, cu o valoare estimata la 185 miliarde USD. Apple a crescut cu 1% in ultimul an, comparativ cu principalul sau rival, Samsung, a carui cresterea a fost de 51%. Acesta a ajuns pe pozitia 30 la nivel global, cu o valoare a brandului de 21 miliarde dolari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related