Ivatherm desfasoara o campanie de CSR pentru depistarea precoce a cancerului de piele

Ivatherm desfasoara o campanie de CSR pentru depistarea precoce a cancerului de piele

In perioada mai – august 2013, Ivatherm desfasoara o campanie de strangere de fonduri pentru dotarea sectiei de dermatologie a Spitalului Elias din Bucuresti cu aparatura necesara depistarii cancerului de piele. Astfel, in urma vanzarii de produse Ivatherm pentru protectie solara, 2 lei din pretul fiecarui produs vor fi destinati initiativei. Campania de CSR, sustinuta de Societatea Romana de Dermatologie, include produsele vandute in farmacii si in magazinul online al companiei, informeaza comunicatul Ivatherm.

"Prin aceasta campanie, ne dorim sa atragem atentia asupra respectarii recomandarilor medicilor dermatologi in privinta expunerii la soare si folosirea cremelor cu factor de protectie solara. Pielea nu «uita» nicio raza de soare. Ea cumuleaza in timp efectele razelor UV. Cu sprijinul consumatorilor produselor Ivatherm dorim sa contribuim la depistarea precoce a cancerului de piele, pentru sanse maxime de vindecare", declara Rucsandra Hurezeanu (Fondatoare si Director General Ivatherm)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related