Studiu Unilever: Ce fac consumatorii romani pentru un stil de viata sustenabil

Studiu Unilever: Ce fac consumatorii romani pentru un stil de viata sustenabil

Unilever a lansat rezultatele Planului pentru un Stil de Viata Durabil, la 2 ani de la implementare, dar si rezultatele unui studiu local despre ce fac romanii pentru un stil de viata sustenabil.

Una dintre marile provocari ale companiei este aceea de a-si incuraja consumatorii sa utilizeze produsele intr-un mod sustenabil acasa, aceasta pentru ca cea mai mare parte a amprentei asupra mediului a produselor Unilever (68%) provine din modul in care consumatorii gatesc, spala si curata cu produsele companiei, informeaza un comunicat emis de The Practice. De aici si interesul companiei de a afla ce fac romanii pentru un stil de viata sustenabil. Un studiu derulat online in perioada 13-17 aprilie pe un esantion de 6.308 respondenti de peste 18 ani a aratat ca o cincime dintre persoanele intervievate declara ca aloca mai multe de 15 minute unui dus si ca pentru cei mai multi dintre respondenti, 44%, durata medie a unui dus este de 10-15 minute.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related