Chevrolet Romania in 2012: actiuni de CSR, modele nou lansate si imbunatatiri tehnologice aduse automobilelor

Chevrolet Romania in 2012: actiuni de CSR, modele nou lansate si imbunatatiri tehnologice aduse automobilelor

[UPDATE] Infiintata la Detroid in 1911, Chevrolet vinde anual 5 milioane de autovehicle si camioane in peste 140 de tari. Despre cum a fost anul 2012 pentru Chevrolet Romania din perspectiva factorilor care au influentat evolutia pietei, modelelor de autoturisme comercializate si a initiativelor de CSR implementate ne-a povestit Florentina Stoica (PR Manager, Chevrolet Romania).

Factorii care au influentat piata auto din 2012
Declinul pietei auto s-a datorat in principal contextului economic nefavorabil, numarului din ce in ce mai mare de masini second hand importate si dificultatii de a obtine un credit bancar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related