Heineken lanseaza cea de-a treia editie a programului "Heineken pentru Comunitati", cu premii in valoare totala de 400.000 RON

Heineken lanseaza cea de-a treia editie a programului "Heineken pentru Comunitati", cu premii in valoare totala de 400.000 RON

Heineken Romania lanseaza editia 2013 a programului "HEINEKEN pentru Comunitati", in parteneriat cu Asociatia CSR Nest, prin care isi propune dezvoltarea comunitatilor locale in care compania isi desfasoara activitatea. Programul se adreseaza ONG-urilor si insitutiilor publice din Constanta, Craiova, Miercurea Ciuc si Targu Mures si are loc sub forma unui concurs de proiecte in urma caruia vor fi desemnati doi castigatori din fiecare oras. Fiecare organizatie castigatoare va primi un grant de 50.000 RON, anunta un comunicat McCann PR.

Proiectele trebuie sa indeplineasca o serie de criterii de eligibilitate si pot fi implementate in domenii precum social, mediu, cultura, turism sau sanatate. Cei doi castigatori din fiecare oras vor fi desemnati de un juriu independent, iar detalii despre inscriere sunt disponibile pe site-ul heineken-pentru-comunitati.ro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related