Cu ce ii asteapta magazinele pe copii si pe parinti de 1 iunie

Cu ce ii asteapta magazinele pe copii si pe parinti de 1 iunie

Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, retailerii trebuie sa gaseasca metode sa se diferentieze si ocazii diverse de care sa profite pentru a comunica cu consumatorii. Nu ne mai referim doar la sarbatorile prea bine cunoscute, Paste si Craciun, ci la micile sarbatori care pot constitui un prilej de a incepe o discutie cu consumatorii. Brandurile se intrec in a le propune distractii si premii copiilor cu ocazia zilei de 1 iunie, prilej de a-i atrage si pe parinti intr-un spatiu in care pot impaca si cumparaturile si distractia copiilor.

Sa vedem ce ne propun retailerii de 1 iunie:

AFI Palace Cotroceni
Sarbatoarea la AFI Palace Cotroceni incepe de vineri, 31 mai, cu seminarul HAPPY Baby Day, unde copiii intra in lumea printesei Sofia (personaj din serialul Disney Junior) si participa la concursuri, iar parintii discuta cu specialistii H&M si Baby Spa. Participantii la seminar primesc si reduceri acordate de magazinele partenere centrului comercial.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related