Studiu Nielsen: increderea si intentia de a cheltui a consumatorului creste in pietele cheie din lume

Studiu Nielsen: increderea si intentia de a cheltui a consumatorului creste in pietele cheie din lume

Indicele care masoara nivelul de incredere a consumatorului la nivel global a inregistrat un scor de 93, conform datelor obtinute de Nielsen in cel mai recent studiu despre increderea consumatorului si intentia de a cheltui. Valoarea de 93 este cu un punct mai mica fata de rezultatele din T1 2012 si cu doua puncte mai mare fata de T4 2012 (91). Datele arata ca indicele de incredere a consumatorului a crescut in 60% din pietele globale masurate de Nielsen, in comparatie cu o crestere de 33 de procente raportata in T4 2012, informeaza comunicatul primit din partea companiei de cercetare.

Studiul a avut in vedere opiniile a 29.000 de respondenti cu acces la internet din 58 de tari, iar nivelele de incredere a consumatorului deasupra si sub o linie de referinta de 100 indica gradele de optimism si pesimism. Datele au fost obtinute in perioada 18 februarie – 8 martie 2013.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related