Inbox Marketing a investit 350.000 euro intr-o baza de date geografice care acopera 80% din populatia urbana

Inbox Marketing a investit 350.000 euro intr-o baza de date geografice care acopera 80% din populatia urbana

Inbox Marketing, subsidiara a Mediapost Hit Mail, anunta ca utilizeaza o baza de date geografice cu o acoperire de 80% a populatiei urbane (106 localitati mari si 31 de localitati din proximitatea acestora). Compania vrea sa se diferentieze de competitorii care ofera baze de date asemanatoare prin calitatea datelor de geomarketing, colectate direct din teren, una cate una, informeaza un comunicat emis de Headline.

Investitia in baza de date geografice s-a ridicat la 350.000 de euro, alocati pentru forta de munca dedicata colectarii datelor din teren, hardware si software, consultanta si training.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related