Pentru al 3-lea an consecutiv, McDonald’s lanseaza o colectie de pahare unice

Pentru al 3-lea an consecutiv, McDonald’s lanseaza o colectie de pahare unice

6 pahare cu texturi si culori diferite (verde, roz ros, albastru, bleu, gri si mov) vor fi disponibile pana pe 14 iunie in toate restaurantele McDonald’s. Astfel, la achizita oricarui meniu, cu exceptia Happy Meal, clientii restaurantelor vor primi gratuit un pahar de colectie Coca-Cola, in fiecare saptamana cate un alt model, informeaza un comunicat emis de companie.

Este pentru al 3-lea an consecutiv cand restaurantele McDonald’s deruleaza o astfel de campanie ca urmare a parteneriatului dintre lantul de restaurante de tip fast-food si brandul de bauturi carbogazoase.

Daca anul trecut, in perioada 8 iunie – 22 iulie, clientii puteau colectiona pahare inspirate de Campionatul European de Fotbal UEFA EURO 2012, de data aceasta paharele au un design contemporan.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related