Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women 2013

Sociologi, marketeri si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial la conferinta Marketing for Women 2013

Pe 4 si 5 iulie, SMARK organizeaza prima editie a conferintei Marketing for Women, un eveniment ce isi propune sa faca lumina in relatia complicata dintre profesionistii din industria de marcomm si femeile din Romania, de multe ori portretizate cliseic sau foarte pe scurt in brief-urile campaniilor de comunicare. Tema conferintei este una care se impune pe piata serviciilor de comunicare avand in vedere ca femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii.

De-a lungul celor doua zile de conferinta, peste 20 de speakeri romani si un invitat international vor dezbate teme relevante pentru cei intersati de cunoasterea consumatorului feminin.

Principalele teme abordate de conferinta sunt:   

-          Portretul consumatoarelor din Romania de azi: atitudini, comportamente de consum, trend-uri;

-          Consumul de media si canalele cu cele mai bune rezultate;

-          Relatia femeilor din target cu brand-urile: de la trial pana la fidelizare;

-          Abordari strategice ale diferitelor target-uri feminine: adolescente / fashioniste / mame / sotii;

-          Influenceri si celebrity endorsement in comunicarea cu target-ul feminin;

-          Best practices: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase si modalitati de integrare a insight-urilor in construirea unor strategii de comunicare de succes.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 17 iunie inclusiv este disponibil un pret de tip early birdcu 15% reducere.

In prima zi dezbaterile se vor duce in jurul consumatorului feminin, pornind de la studiile de piata locale si trend-urile, valorile si consumul de media preferate de catre femei. Invitati in cele 3 paneluri sunt: Mircea Toma (Presedinte, Active Watch), Ionut Codreanu (Expert in cercetare si analiza media, Active Watch), Mugur Ciumageanu (Psihoterapeut), Daniela Buzducea (Director Advocacy, World Vision), Rodica Mihalache (Head of Consumer and Business Insights, Starcom MediaVest), Cristina Craciun (Head of Qualitative Research, IPSOS Research), Lacramioara Loghin (Managing Director, Exact Cercetare si Consultanta), Stefan Andrei (Business & Product Development Consultanta, Exact Cercetare si Consultanta), Deniz Coaca (Strategic Planner & Online Specialist, FRIENDS Advertising),Raluca Vasile (Brand Strategist, BrandFusion), Arina Ureche (General Manager, BRAT) si Lana Balana (Designer).

 In cea de-a doua zi, Ben Grossman (Senior Strategist, Jack Morton Worlwide) va prezenta rezultatele raportului Beyond Pink, un studiu realizat anul trecut la nivel global ce investigheaza tendintele in marketing-ul adresat femeilor. Ceilalti invitati vor prezenta studii de caz ale unor brand-uri locale care au reusit sa gaseasca cele mai potrivite abordari strategice pentru femeile din target. Iulia Boanca (Senior Brand Manager Laundry, Unilever South Central Europe) va prezenta un studiu de caz al brand-ului Dero si al product placement-ului in videoclipul Loredanei Groza, Diana Ceausu (Head of Strategy, McCann Erickson) va vorbi despre directia strategica catre mame a Doncafe, Andreea Dobranici (Senior Art Director, Atelier Sapte) si Ioana Borza (Marketing Manager, Farmec) vor explica cea mai recenta campanie Nufar & Triumf. Ioana Mucenic (visionary managing director, pastel) descrie programul de CSR al AVON Romania, Simona Carabus (Business Director HOSA, G2 Romania) va vorbi despre programul de fidelitate dezvoltat in Balcani de catre Pampers. In ultimul panel al conferintei Laura Nedelschi (Creative Director, TBWA), Adela Dan (Senior Copywriter, McCann Erickson), Martin-Emilian Balint (Creative Director, HIPPOS) si Corina Bacanu (Experienced Creative, THE SECRET SERVICE) vor propune solutii creative pentru a reda femeilor din Romania increderea in propriile forte.

Marketing for Women 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 RevolutionTrade Media si Casa de Traduceri.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Business Woman, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related