O noua sticla Tullamore D.E.W.

O noua sticla Tullamore D.E.W.

Brandul de whisky Tullamore D.E.W., parte din portofoliul Alexandrion Grup, a lansat in Romania o sticla noua a carei eticheta contine ilustratii referitoare la caracteristicile brandului: triplu distilat in butoaie speciale de maturare, multiplu premiat, elemente specifice lasate mostenire de Daniel E. Williams, fondatorul Tullamore D.E.W. Noua sticla a fost prezentata in cadrul unui eveniment de catre John Quinn (Global Brand Ambassador, Tullamore D.E.W.), venit in Romania pentru aceasta ocazie, anunta un comunicat Atelier Sapte.

John Quinn are o experienta de peste 31 de ani in industria whisky-ului irlandez. In ultimii zece ani, Quinn s-a ocupat de promovarea brandului Tullamore D.E.W. in calitate de Regional Export Director Tullamore D.E.W., reusind sa aduca brandul pe primul loc pe piata de whiskey irlandez, in Cehia si Bulgaria.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related