Crestere in consumul de marci private: In 2012, 9 din 10 familii au cumparat cel putin o data un astfel de produs

Crestere in consumul de marci private: In 2012, 9 din 10 familii au cumparat cel putin o data un astfel de produs

In perioada crizei, marcile private au avut o crestere accelerata. Anul trecut, acestea au ajuns sa acopere 12% din valoarea totala a pietei bunurilor de larg consum, in comparatie cu 2% cat reprezentau in 2007. Din 2011 si pana anul trecut, cota de piata a marcilor private a avut o crestere de 3%. Datele au fost obtinute de GfK Romania, in urma studiilor ce monitorizeaza consumul casnic, si au fost oferite in cadrul unui comunicat emis de companie.

Inca din 2011, 9 din 10 gospodarii din Romania au achizitionat cel putin o data o marca privata din orice format de retail. Daca pana acum, cresterea segmentul era influentat de atragerea de noi cumparatori, in 2012 a atins o etapa de consolidare, in care exista cumparatori loiali ai marcilor private: acestia cumpara din tot mai multe categorii sau cumpara in mod repetat aceleasi produse.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related