Rapperul Jay-Z si brandurile, prietenie pe milioane de dolari

Rapperul Jay-Z si brandurile, prietenie pe milioane de dolari

Utilizatorii Samsung Galaxy SIII, Samsung Galaxy S4 sau Galaxy Note II care asculta Jay-Z vor putea sa descarce gratuit albumul "Magna Carta Holy Grail", cu ajutorul unei aplicatii pentru Android, cu doua zile inainte de lansarea in magazine a albumului, anuntata pentru 24 iunie 2013. Fanii rapperului au aflat vestea dintr-un spot care a rulat intr-o pauza a Finalei NBA de anul acesta.

The Wall Street Journal a anuntat ca Samsung i-a oferit rapperului din Brooklyn 5 milioane USD, echivalentul a 5 USD pentru fiecare album gratuit oferit utilizatorilor Samsung.

In urma cu doi ani, Microsoft a sponsorizat campania de promovare a autobiografiei lui Jay-Z, cu numele "Decoded", pentru a promova motorul de cautare Bing in randul tinerilor. Campania creata de Droga 5 a constat intr-un treasure hunt prin mai multe orase din Statele Unite, prin care utilizatorii se foloseau de Bing pentru a gasi pagini ale cartii, oferite in avanpremiera, ascunse in panouri outdoor, jachete sau ambalaje de hamburgeri. Cartea a devenit un best-seller, iar vizitele pe Bing au crescut cu 11,7 procente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related