Sfaturi pentru antreprenorii romani: Cum cresti un brand, folosindu-te de pozitionare

Sfaturi pentru antreprenorii romani: Cum cresti un brand, folosindu-te de pozitionare

Antreprenorii romani inca nu acorda o mare importanta pozitionarii brandurilor pe care le detin, ceea ce se vede in imaginea deloc clara pe care consumatorii o au asupra acestor branduri. In cadrul primei intalniri BrandFusion Breakfast, Mona Ursu (Managing Partner, BrandFusion) a oferit cateva sugestii legate de dezvoltarea unei pozitionari care sa genereze crestere. Cercetarea, atentia pentru alternative de business si focusul pe nonconsumatori, mai degraba decat pe consumatorii obisnuiti dintr-o categorie, sunt elemente care nu trebuie uitate in abordarea unei pozitionari smart si curajoase, care aduce rezultate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related