Alis Gheorghita (MOJA.ro): In momentul de fata hobby-ul meu e tot MOJA.ro

Alis Gheorghita (MOJA.ro): In momentul de fata hobby-ul meu e tot MOJA.ro

Daca am fi cunoscut-o in urma cu 15 ani pe Alis, ne-ar fi surprins cu modul in care manuieste racheta de tenis, iar in urma cu 6 ani, cu entuziasmul cu care lucra in agentie. Acum mai putin de 2 ani si-a deschis propriul business de fashion, dar prefera sa considere ca este in industria retailului, chiar daca se bazeaza pe produse vestimentare. “Unic” pare sa fie cuvantul in jurul caruia se invarte, aceasta fiind si traducerea din Swahili a cuvantului “MOJA”, brandul pe care l-a lansat.

Magazinul online MOJA.ro a urmarit inca de la lansare sa comercializeze articole vestimentare ale designerilor romani, colaborand in acest timp cu nume precum Lana sau Doina Ciobanu. In plus, brandul a lansat in urma cu o luna si colectia MOJA.ro by Antonia dedicata tinerilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related