Studiu GfK Romania: Rolul internetului in redefinirea comportamentului de cumparare

GfK Romania anunta cateva dintre rezultatele studiului FutureBuy, despre importanta internetului si a tehnologiei in procesul de cumparare. Cercetarea s-a desfasurat online, pe un esantion de 600 de respondenti din panelul online AskGfK si e reprezentativa pentru populatia utilizatoare de Internet din mediul urban, cu varste intre 15 si 45 de ani. Datele au fost colectate in luna februarie, iar marja de eroare este de 4%. Studiul a fost realizat la initiativa GfK Romania.

Conform studiului, 70% dintre persoanele intervievate au declarat ca Internetul a devenit un instrument de cumpare foarte util, iar 44% sunt de parere ca retelele sociale au rol la fel de important precum alte surse de informatii pentru a face cea mai buna selectie de produse.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related