Ipsos Romania lanseaza InnoQuest Tracker

Ipsos Romania lanseaza InnoQuest Tracker

Ipsos Romania lanseaza studiul operational InnoQuest Tracker care permite urmarirea performantei produselor proaspat introduse pe piata, informeaza un comunicat emis de companie. Studiul include atat interviuri directe cu consumatorii, precum si Social Listening, un modul in care se analizeaza reactiile din mediul online generate de lansarea noului produs, fara utilizarea unui chestionar.

Potrivit reprezentantilor companiei de research, InnoQuest Tracker permite un bilant complet la 3 luni de la lansarea produsului, pe doua paliere:

Cine: InnoQuest Tracker observa cine sunt cumparatorii unui produs nou lansat inca din cea de-a treia luna de la lansare sau din momentul in care brandul atinge 0,5% cota de piata, pentru a afla daca produsul a fost bine targetat. Studiul permite in acelasi timp identificarea motivatiilor pentru care anumiti cumparatori au incercat produsul, iar altii nu au fost tentati sa il consume.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related