O colectie Jolidon inspirata de parfumul AVON Instinct

O colectie Jolidon inspirata de parfumul AVON Instinct

In urma parteneriatului dintre AVON Romania si Jolidon, a fost creata o noua colectie de lenjerie intima care se inspira din parfumul nou lansat AVON Instinct, informeaza un comunicat emis de THE PRACTICE. La realizarea proiectului a fost implicata si Starcom.

Noua colectie, inspirata de senzualitatea femeii increzatoare, include sase piese de lenjerie: un babydoll, doua modele de sutien si trei modele de chiloti. Piesele de lenjerie intima Jolidon au fost gandite pentru a incuraja femeile sa isi asculte simturile, sa aiba curajul de a-si pune in evidenta feminitatea si de a transforma fiecare zi intr-un moment special.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related