Studiu Mercury Research: Uleiul, cel mai cumparat produs sub marca proprie

Studiu Mercury Research: Uleiul, cel mai cumparat produs sub marca proprie

Conform unui studiu realizat de Mercury Research in luna iulie, oferta de marci proprii din comertul modern este importanta in alegerea magazinului pentru 25% dintre romani, informeaza un comunicat emis de Ginger PR. Preturile mici (72%), garantarea calitatii produselor de catre magazine (31%) sau exclusivitatea (30%) sunt principalele motive care ii determina pe romani sa cumpere produse sub marca proprie. In viitor, intentiile de cumparare indica o usoara crestere, intrucat 13% dintre romani declara ca vor cumpara mai multe produse sub marca proprie decat in prezent.

Studiul a fost realizat pe panelul online Mercury Research in luna iulie 2013, pe un esantion de 351 de persoane cu varsta peste 18 ani care locuiesc in mediul urban.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related