Raluca Gavrilescu: Reusita in cariera a tinut intotdeauna de un singur aspect - de curaj

Raluca Gavrilescu: Reusita in cariera a tinut intotdeauna de un singur aspect - de curaj

Se vorbeste din ce in ce mai mult despre educatia “de dormitor” si despre cum, pentru a fi mereu in top, trebuie sa investim continuu in cunostinte. Ei bine, Raluca Gavrilescu (Creative Director, GAVRILESCUa inteles lucrul asta devreme si e un exemplu despre cum poti invata si de unul singur, despre cum internetul salveaza vieti si business-uri si despre energia si doza de curaj care te scoate din anonimat.

Pe ea criza financiara a determinat-o sa-si dea demisia de la job. A luat decizia la un suc, cu fetele, si s-a hotarat sa-si ia viata in propriile maini. A ales o nisa, pentru ca e mai simplu sa fii cel mai bun intr-un domeniu nou decat sa te compari mereu cu altii. Si a reusit, iar secretul a stat in energia care o hraneste zi de zi, care o face sa traiasca prin ceea ce face, sa se bucure de experientele pe care munca i le pune in cale si sa invete cate ceva din tot ce o inconjoara. Ne-a povestit deja despre cum decurge procesul de naming, iar acum vorbeste despre cum a intrat pe aceasta nisa invatand totul singura, dar si despre sursele din care oricine poate invata mai multe despre domeniul ei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related