Branduri care-si lasa mustata sa creasca pentru Movember

Branduri care-si lasa mustata sa creasca pentru Movember

A trecut si octombrie si mai e putin pana la luna cadourilor. Dar, intre timp, ne delectam cu movember, luna in care barbatii isi lasa in dulap lama de ras sau aparatul de barbierit, iar doamnele accepta asta, pentru ca, nu-i asa, e luna dedicata demersurilor de constientizare a bolilor specifice barbatilor cum sunt cancerul testicular sau de prostata. Si asta vine dupa luna dedicata femeilor si cresterii awareness-ului in ceea ce priveste cancerul la san.

Si daca doamnele au parte de mult roz, barbatii sustin aceasta cauza prin asa-numitul “mustache November” sau, mai bine zis, “Movember”. Nu conteaza ce tip de mustata alegi, potcoava, chevron, creion, periuta sau morsa, doar sa te alaturi. Ideea a luat fiinta in 1999, de la un grup de australieni, dar a ajuns sa fie cunoscuta la nivel global, existand chiar o fundatie – Movember Foundation -  care se ocupa de organizarea de campanii oficiale de strangere de fonduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related